Sunday, December 22, 2013

Heerlijke kerst.

26-12-209

Hoi Lieve Lezers,

Ik zie dat jullie me nog in grote getale ook deze dagen bezoeken. Super lief, maar zo met werk en kerstmis vieren heb ik even weinig tijd om te schrijven. Ik zal vast melden, dat ondanks het *moeilijke* weer het werken deze kerst aardig is gegaan. Normale hobbels, die bij het werken op feestdagen horen, en wat extra hobbels, die nog flink glad zijn ook
Maar de middagen vrij geweest. Gisteren heerlijk relaxte middag/avond bij vriend. Super gaaf/lief cadeau gekregen, cd/dvd van Ayreon, en van dochter een mooi setjes oorbellen met ketting en nog een paar oorbellen. We hadden het simpel gehouden vanwege onze kattenkrabpaal-cadeau aan elkaar. Dus de verrassing was des te groter

Vanmiddag had ik mijn vader op visite. Gezellig spelletje gedaan, eerst Skipbo, en daarna pesten. Ontzettend gelachen natuurlijk, ik was iedere keer de klos met kopen, 21, 16, welja kom maar op, ik kan ze wel beethouden!Dit jaar een iets minder Gooise vrouwenachtig diner. Geen tijd voor een fancy-smancy dinerkaartje, dus maar zonder dan, maar dit waren de gangen:

Party van Garnalen op een bedje van sla

Struisvogelbiefstuk met cranberry compote
Krieltjes uit de oven met kruidenboter
Stoofpeertje en spruitjes
Veldsla met balsamico/rood fruit dressing

Crêpe buideltjes gevuld met vanille ijs en gekarameliseerde appel

Toch ook niet onaardig mag ik zo zeggen!

Kan niet anders zeggen, maar het is een heerlijke kerst dit jaar, en hij is zelfs nog niet over. Morgen familie diner!

Tip van de dag: Geniet even met volle teugen ( en zeker niet met mate )

PS en dan nu naar bed,morgen weer om half zeven op!



No comments:

Post a Comment